Antonín Rejcha (1770–1836): Fuga Le peuple saint (úvod)
Josef Mysliveček (1737–1781): Trio G dur pro housle, violoncello a kontrabas
Ludwig van Beethoven (1770–1827): Septet Es dur pro klarinet, fagot, lesní roh, housle, violu, violoncello a kontrabas, op. 20
Beethovenův Septet Es dur (Septuor) vznikal souběžně s jeho první symfonií a během krátké doby se stal jedním z jeho nejúspěšnějších a nejoblíbenějších děl pro „velké komorní obsazení“. Na jeho interprety jsou kladeny vysoké interpretační nároky, a to jak pro jednotlivce, tak technicky pro utvoření ansámblu, kdy se musí sejít špičkoví hráči jednotlivých nástrojových skupin. Předchází mu díla v Čechách narozených skladatelů, kteří se prosadili v cizině a výrazně ovlivnili další generace. Mysliveček, slavný v Itálii, byl velkým vzorem pro Mozarta, Rejcha zase v Paříži jako pedagog konzervatoře vyučoval Berlioze, Liszta nebo Francka.