Pavla Radostová se narodila v roce 1989. Od 5 let zpívá s rodinným souborem Musica Laetitia, který se věnuje převážně barokní hudbě. Je absolventkou brněnské konzervatoře a JAMU.
Jako zkušená sólistka i ansámblová zpěvačka pravidelně spolupracuje s významnými českými i zahraničními tělesy různých hudebních žánrů (Collegium Vocale Gent, Collegium 1704, Drei Engel, Musica Florea, Cappella Mariana, Czech Ensemble Baroque, Collegium Marianum, Ensemble Inégal, Filharmonie Brno, Reicha Quartet. Brno Contemporary Orchestra, Orchestr BERG, Musica Aeterna, Ensemble Opera Diversa, Tupá Šídla, Musica Laetitia, atd.) a hudebními osobnostmi (P. Herreweghe, V. Luks, M. Štryncl, J. Semerádová, V. Semerád, W. Herbers, D. R. Davies, A. Liebreich, P. Veber, R. Válek, P. Šnajdr, M. de Rose, G. Tardonová, V. Spurný, Z. Klauda, S. Bagnoud, D. Kalousek, atd).
Tato vzájemná spolupráce mnohdy přináší příležitosti uvést některé skladby v české nebo i světové premiéře, jako sólistka se podílela na vzniku několika CD a nahrávek pro rozhlasové účely (P. de Monte: Madrigali spirituali, J. P. Rameau: Les Boréades, F. Tůma: Te Deum, A. Brossmann: Missa in A, F. X. Richter: Super flumina Babylonis/ Miserere mei Deus, Resonate e plaudite, G. Grisey: Quatre chants pour Franchir le Seuil, cyklus Hudba k siréně, J. Bons: Thirty Situations, Fausto Romitelli: EnTrance, Petr Hora: The Red of the Flesh, Hans Abrahamsen: Dvě písně Inger Christensen, atd). Pavla se věnuje převážně renesanční, barokní a contemporary hudbě, miluje též objevování příběhů skrytých v písních různých hudebních žánrů. Zde bohatě uplatňuje svou přirozenou muzikalitu, smysl pro slovo, hudební pohotovost, intonační preciznost a osobitou interpretaci. Kritiky bývá také často vyzdvihován její zpěv pro svou technickou vyzrálost, velký hlasový rozsah a pestrou emoční škálu podpořenou barevností jejího hlasu od andělsky křišťálového a sladkého, po medově hluboký a smyslný tón.
Svůj první divadelní debut si odbyla v roce 2018 na prknech Jihočeského divadla v roli Bareny v opeře Její Pastorkyňa. V roce 2024 úspěšně debutovala dvojrolí L’Amour a Clarine v opeře Platée ve Státní opeře v Praze, která byla deníkem Frankfurter Allgemeine Zeitung zařazena mezi 10 nejlepších produkcí roku 2024.