Harfenice Kateřina Ghannudi studovala hru na harfu u Jany Střížkové a zpěv u Lenky Pištěcké v Praze a u Glorie Banditelli v italském Terni. S touhou oživit tradici lidového harfenictví v Čechách začala hrát r. 2001 na repliku nechanické harfy z 19. stol. a zároveň hudbu starší i současnou na harfu gotickou a keltskou. Svá harfová studia zatím završila absolutoriem bakalářského studijního programu Hra na trojřadou barokní harfu pod vedením Loredany Gintoli ve Veroně. Vedle sólového vystupování doma i v zahraničí spolupracuje jako harfenice i jako zpěvačka se soubory In Cordis Ensemble, Quintana (duo s italskou loutnistkou Ilaria Fantin), Laus Veris, jako hráčka bassa continua s La Folia Barockorchester, Collegium 1704, Cappella Mariana & Czech Ensemble Baroque.
Její snaha o poznání jiných kultur (Mgr. v oboru kulturologie na FF UK v Praze) ji v minulosti přivedla také ke spolupráci s některými soubory worldmusic. Kateřina vystoupila na prestižních mezinárodních festivalech – Concertgebouw Amsterdam, De Bijloke Gent, Wratislavia Cantans, Hudební most Praha — Drážďany, FEMAS Sevilla, Festival Radovljica, Fora do lugar (Portugalsko), Al Bustan Festival (Libanon), Teatro Nacional di San José (Kostarika)… S barokní harfou se nejnověji představila na albu Siciliane s tenorem Pino de Vittorio, na kompletní nahrávce lamentací skladatele Alessandra della Ciaia – Lamentationi, Venice 1650 (Roberta Invernizzi & Lab‘600), na CD Queens: Händel Opera Arias (se sopranistkou Robertou Invernizzi & Accademia Hermans) a na albu Cleopatra Baroque Arias (Regula Mühlemann & La Folia Barockorchester). Roku 2017 vyšlo i druhé album jejího dua Quintana – „I canti dell’altalena“. Zúčastnila se nahrávání pro Český rozhlas, Proglas, Rai3, Radio Vaticana a pro vydavatelství Glossa Music, Sony classical, Supraphon a Arta. Věnuje se také pedagogické činnosti a pořádá semináře o hře na historické harfy.