Kateřina Ghannudi 

Harfenice Kateřina Ghannudi studovala hru na harfu u Jany Střížkové a zpěv  u Lenky Pištěcké v Praze a u Glorie Banditelli v italském Terni. S touhou oživit  tradici lidového harfenictví v Čechách začala hrát r. 2001 na repliku nechanické  harfy z 19. stol. a zároveň hudbu starší i současnou na harfu gotickou a keltskou.  Svá harfová studia zatím završila absolutoriem bakalářského studijního programu  Hra na trojřadou barokní harfu pod vedením Loredany Gintoli ve Veroně. Vedle  sólového vystupování doma i v zahraničí spolupracuje jako harfenice i jako  zpěvačka se soubory In Cordis Ensemble, Quintana (duo s italskou loutnistkou  Ilaria Fantin), Laus Veris, jako hráčka bassa continua s La Folia Barockorchester,  Collegium 1704, Cappella Mariana & Czech Ensemble Baroque. 

Její snaha o poznání jiných kultur (Mgr. v oboru kulturologie na FF UK v Praze) ji  v minulosti přivedla také ke spolupráci s některými soubory worldmusic. Kateřina  vystoupila na prestižních mezinárodních festivalech – Concertgebouw Amsterdam,  De Bijloke Gent, Wratislavia Cantans, Hudební most Praha — Drážďany, FEMAS  Sevilla, Festival Radovljica, Fora do lugar (Portugalsko), Al Bustan Festival  (Libanon), Teatro Nacional di San José (Kostarika)… S barokní harfou se nejnověji  představila na albu Siciliane s tenorem Pino de Vittorio, na kompletní nahrávce  lamentací skladatele Alessandra della Ciaia – Lamentationi, Venice 1650 (Roberta  Invernizzi & Lab‘600), na CD Queens: Händel Opera Arias (se sopranistkou  Robertou Invernizzi & Accademia Hermans) a na albu Cleopatra Baroque Arias  (Regula Mühlemann & La Folia Barockorchester). Roku 2017 vyšlo i druhé album jejího dua Quintana – „I canti dell’altalena“. Zúčastnila se nahrávání pro Český  rozhlas, Proglas, Rai3, Radio Vaticana a pro vydavatelství Glossa Music, Sony  classical, Supraphon a Arta. Věnuje se také pedagogické činnosti a pořádá  semináře o hře na historické harfy.

K dnešnímu dni jsme pro Vás zorganizovali 1277 Koncertů