„Stylus Phantasticus” Virtuozní programní hudba 17. století
Carlo Farina (1600–1639): Sonata Seconda detta La Despereta
Alessandro Piccinini (1566–1638): Partite variatie sopra l’Aria francese detta l’Allemana (teorba sólo)
Dietrich Buxtehude (1637–1707): Sonata a moll a 2, BuxWV 272
Johann Paul von Westhoff (1656–1705): Partita d moll pro sólové housle
Allemande. Courante. Sarabande. Gigue
Augustinus Kertzinger (?–1678): Sonatina pro viola da gamba
Alessandro Poglietti (1. pol. 17. století–1683): Il Rossignolo (1677)
Sincopatione del Ricercar
Allesandro Stradella (1639–1682): Sinfonia d moll pro housle, violoncello a continuo
Alessandro Poglietti: Il Rossignolo (1677)
Imitatione del medesimo Ucello
Heinrich Ignaz Biber (1644–1704): Sonata Representativa pro housle sólo, C. 146
Nicola Matteis (1650–1714): Diverse Bizarie sopra la Vecchia Sarabanda o pur Ciaconna
Absolutní interpretační špička ve hře na barokní housle Lenka Torgersen přiváží ryze mistrovský recitál. Metou všech těchto technicky velice náročných skladeb je dosáhnout co nejvěrnější imitace lidských a zvířecích hlasů. Program zakončí Sonata Representativa kroměřížského barokního skladatele a houslového virtuóza Bibera, který v ní dokonale napodobil zpěv slavíka, kvákání žáby, hlas slepice, kohouta či kočky.