Zbožňuje Händela. Jeho cílem je ohromovat – proto si již ve svých patnácti letech vybral jako svou životní cestu interpretaci mimořádně náročného repertoáru psaného pro kastráty. Seznamte se – temperamentní Florenťan Filippo Mineccia.
Zájem o kontraaltisty (sopranisty či falzetisty) zažívá dá se říci celosvětový boom. Jak tuto situaci osobně vnímáte? Věříte, že je tento stav přechodný, nebo je trvalým návratem k minulosti? Začněme tím, že dnešní kontratenor nemá nic společného s falzetisty 16. a 17. století, kteří se specificky angažovali v duchovní hudbě a na severu Evropy. Dnes kontratenoři rozšířili svou pěveckou techniku a specializují se na určitý repertoár, jako všechny ostatní typy hlasů. Jsou kontratenoři specializovaní na duchovní repertoár a jiní, kteří se věnují převážně opeře, stejně jako sopranistka se specializuje na verdiovský nebo mozartovský operní repertoár. Někdy jsme samozřejmě z pracovních důvodů nuceni přijmout, co nám je nabídnuto, ale musíme být opatrní, protože okamžité uspokojení z výdělku se může později ukázat jako úplné fiasko a vytvořit špatný dojem, který se pak v budoucnu velmi těžko napravuje. Bohužel mluvím z vlastní zkušenosti. Naše oblast působení je v každém ohledu velmi náročná.
Celý rozhovor naleznete na stránkách časopisu Harmonie.