Již během svého studia na Právnické fakultě Univerzity Karlovy v Praze se jako člen českých barokních souborů (mj. Collegium Marianum, Trifolium Musicae) intenzivně věnoval autentické interpretaci staré hudby. Pod vedením Davida Ebena, jehož kurzy semiologie navštěvoval na pražské Filozofické fakultě, se jako člen souboru Schola Gregoriana Pragensis podílel na několika nahrávkách, z nichž některé dosáhly prestižních ocenění u nás i v zahraničí. V letech 2003–2009 studoval zpěv u Bjorna Waaga a Elisabeth Glauser na basilejské Musik-Akademie, kde v červnu 2009 svá studia ukončil získáním koncertního diplomu. Během svých studií se zúčastnil také mnohých operních a pěveckých kursů, mimo jiné pod vedením Krisztiny Laki, Jennifer Larmore či Malin Hartelius. Marián Krejčík vystupuje pravidelně po celé Evropě jako sólista s četnými orchestry a ansámbly (Sinfonietta Basel, Capriccio Basel, Berner Kammerorchester, Orquesta Sinfonica de Granada, Holland Baroque Society, Le Parlement de Musique, Collegium 1704). V předchozích letech úzce spolupracoval s kulturním festivalem Origen ve švýcarském kantonu Graubünden, v jehož rámci se podílel na premiérách několika soudobých operních děl. V sezóně 2005–2006 účinkoval na scéně Theater Basel v Nüblingově inscenaci Dido a Aeneas, s níž se zúčastnil rovněž berlínského Theatertreffen 2007. V sezóně 2008–2009 debutoval jako Melisso v Händelově Alcine v postupimském Hans-Otto-Theater pod vedením Andrey Marcona. V létě 2009 se zúčastnil Académie Baroque Européenne d’Ambronay, kde slavil úspěchy jako Leporello a Papageno pod taktovkou Martina Gestera.
Vedle barokních oratorií, která jsou pevnou součásti jeho repertoáru, a klasické literatury, se Marian Krejčík s oblibou věnuje romantické písni a také soudobé hudební literatuře.