Henry Purcell (1659–1695): Now Winter comes slowly (Fairy Queen, 1692)
Marek Kubát (1975): Naděje (2022)
Petr Eben (1929–2007): Milovánie bez vídánie (Písně k loutně, 1979), I dare not ask
Leopold I. (1640–1705): Suita in D: Courante – Sarabande – Gigue
Claudio Monteverdi (1567–1643): Io, che nell’otio nacqui (Madrigali guerrieri et amorosi, 1638)
Petr Eben: Quand ce beau printemps
Marain Marais (1656–1728): La Rêveuse (Pièces de viole IV, 1717)
Johann Caspar Ferdinand Fischer (1656–1746): Suite Euterpe: Chacone
Jean-Baptiste Lully (1632–1687): Hereux qui peut voir du Rivage (Phaëton, 1683)
Leopold I.: Suita in e: Tordiglione – Sarabande – Gavotte
Per Eben: Ach Gott, wie weh tut Scheiden
Leopold I.: Retirata in E
Jiří Sycha (1979): Kaskády (2012)
Petr Eben: Jakž jsem tě najprv poznal – Stratilať jsem milého
Marek Kubát (1975): Pokušení (2021)
Giulio Caccini (1551–1618): Dalla porta d’Oriente (Nuove musiche – 1614)
Program s názvem Cantiones amoris vypráví příběh lásky a jejích různých podob v hudbě barokních autorů napříč Evropou (Henry Purcell, Claudio Monteverdi, Jean-Battiste Lully ad.). Není jen výpovědí lidského hlasu, ale i violy da gamba, arciloutny, cembala a varhanního pozitivu. Ty zazní jako doprovodné, ale i sólové nástroje. Kromě autorů komponujících převážně v 17. století uvádí náš program i současné skladatele Jiřího Sychu a Marka Kubáta a spolu s nimi také písňový cyklus Petra Ebena „Písně k loutně“, který tvoří červenou nit propojující celý náš koncertní program. Zajímvým prvkem jsou i krátké svity císaře Leopolda I., který byl nejen výrazným panovníkem, ale i komponistou.