THESAVRVS HARMONICVS, vícehlasé renesanční chansony a instrumentální skladby
Intro:
Jacques Moderne (ca 1495–1561): Pavana „La gaiette”
I:
Johannes Petreius (1497–1550): Fors seulement
Antoine Busnois (ca 1433–1492): Fortuna desperata
Jean Richafort (ca 1480–1547): De mon triste déplaisir
Pierre Phalèse (ca 1510–1573): Pavana a Galliarda « La ferrarese »
II:
Pierre Attaignant (ca 1495–1552): J’ay trop aimez
Cornelis Canis (ca 1506–1561) / Tielman Susato (ca 1510–1570): D’amour me plains
Thomas Crecquillon (ca 1505–1557): Un gay bergier
Pierre Phalèse (ca 1510–1573): Passemezzo, Represa, Saltarello
III:
Giovianni Bassano (1558–1617): Diminuce na „Susanne un jour”
Roland de Lassus (1532–1594): Susanne un jour
Luys de Narváez (ca 1500–1555): Cancion del emperador
Josquin des Près (ca 1440–1521) / Tielman Susato: Mille Regretz
IV:
Pierre Sandrin (ca 1490–1561): Doulce mémoire
Claude Gervaise (ca 1510–1558): Pavana a Gaillarda „L’Admiral”
Vícehlasé renesanční skvosty přiveze komorní ansámbl La Quinta Pars, který vznikl při studiích jeho členů na prestižním Conservatoire National Supérieur v Lyonu. Mladí instrumentalisté z Francie, Chile, Japonska a Česka se zaměřují na historickou a dynamickou restituci renesanční hudby – neznámého a fascinujícího dědictví věhlasných hudebníků Francie XVI. století. Uslyšíte chansony, tance, improvizace a virtuózní diminuce pocházející z období let 1528–1608.